vineri, 3 iulie 2009

Hmmmm....PIESE NOI

Da stiu ca din cauza Bacalaureatului nu am mai tinut contactul strans cu ce apare nou pe piata muzicala, dar am fost placut surprinsa cand am ascultat Alex feat. Puya si Baxter - Secret discret.... Foarte buna piesa!!! O alta piesa buna e si Freedom - Dj Andy feat. Stella
Spuneam eu acum ceva timp ca abea astept piesele de vara ca sa am ce asculta in masina in timp ca conduc. Deja am gasit cate ceva ce imi place: Puya - Change, Ron Caroll - Bump to this, Akon ft. Joe Young & Gypsy Stokes - Plenty Mo, Eminem - Insane and so on and so forward....
Daca mai stiti piese noi care va plac si vreti parerea mea desprea ele astept sa imi trimiteti pe mail link-ul de unde sa pot sa le ascult ca ma apoi sa postez pe blog parerea mea despre ele!!!!
Va pupa, Cati!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu