vineri, 31 iulie 2009

Bacul - "examenul maturitatii" (merci de pont Ancutzik)


Acum ca a trecut bacul si admiterea pot sa dau glas adevaratelor probleme care ma framanta.

Tot anul m-am stresat pentru un examen care nu e nimic mai mult decat APA DE PLOAIE. Bacalaureatul, presupusul examen al maturitatii, nu reuseste decat sa faca din elevii mediocri si slabi varfuri ale promotiei. Nu imi este teama sa generalilez pentru ca stiu ca multi imi sustin parerea.
La inceputul anului priveam cu teama ceea ce avea sa fie o "poarta de lansare" pentru oamenii nuli. Ma temeam ca o sa am un esec, in schimb pe tot parcursul bacalaureatului am fost socata de opiniile dascalilor - "Toti trebuie sa devenim maturi, si de aceea toti trebuie sa trecem cu brio peste examenul de bacalaureat!".
La aflarea rezultatelor nu am putut fi decat contrariata. De ce? Pentru ca majoritatea celor 200000 de absolventi au luat note bune si foarte bune la bacalaureat. Multiplele note de zece sustin intru totul opiniile mele. Am spus-o de multe ori prietenilor mei si o sa repet: cei mediocri si slabi au spus ca a fost usor examenul, nici macar nu l-au cotat la un nivel mediu.

NU EXISTA OM INTRU TOTUL PERFECT!


Acum ca sunt studenta acolo unde mi-am dorit de cand eram copilita (FJSC) nu-mi ramane decat sa imi demonstrez adevarat valoare. Facultatea ma va forma cu siguranta, ma va face sa devin ceea ce am visat mereu. Am dat un examen de admitere dificil, concurenta a fost mare (10 pe loc) si au reusit sa intru la buget - trebuie sa recunosc ca inca nu imi vine sa cred.

Sustin cu tarie calitatea unei admiteri pe baza de examen. Sutele de facultati la care absolventii se incriu pe baza de dosar nu garanteaza acelasi nivel al studentilor. Ma bucur ca am dat examen ca sa intru la facultate!


Abea astept sa-mi cunosc noii colegi, sa schimb mediul acesta inhibat si preconceput al unui oras mic, sa devin un om complet.

STUDENTIE...HERE I COME, SO GET READY TO EMBRACE THE STORM THAT EXPECTS YOU TO STOP IT!!!!!!!

citez: "Va pup, va iubesc si va respect!" (tare imi e dor sa il vad pe Bendeac la TV)

2 comentarii: