duminică, 7 iunie 2009

Am fost coruptă şi de data asta...

Da ştiu, astăzi se voteaza şi ai mei au reuşit să mă corupă. Şi uite aşa am reuşit să mă dezic celor spuse aseară (nu a fost nevoie de Tudor Chirilă), deşi nu îmi place să fac lucruri de genul ăsta.
Da am votat şi am ajuns la concluzia că nu am greşit chiar atât de tare. Cred că am şi eu un cuvânt de spus (deşi nu e niciodată luat în considerare) şi trebuie într-un fel sau altul să îmi rezolv atribuţiile unui cetăţean român (nu ştiu exact care sunt alea).
REVIN IN CATEVA ORE!!!!!!

AM REVENIT!!!!

Ca sa continui ce spuneam mai devreme... Am ajuns la concluzia că trebuie totuşi să pun ştampila pe buletinul de vot tocmai din curiozitatea de a vedea dacă am votat cu cine trebuie (pentru că de fapt despre asta este vorba in România). Nu-mi rămâne acum decât să vad rezultatele finale şi poate acum o să mă conving într-adevăr că nu merită să votez pentru că e inutil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu