miercuri, 29 aprilie 2009

TV-ul şi muzica nouă


      Programul meu zilnic nu e plictisitor ci mai degraba monoton, dar televizorul trebuie sa fie mereu deschis. Spre surprinderea mea e deja luna mai (mai st. 2 zile şi nu le mai pun la socoteală) şi încă nu am fost intoxicaţi cu melodii de vară, prea bine cunoscutele melodii monotone (cu unele mici excepţii) cu fetele aproape dezbrăcate menite să stârnească nu-ştiu-ce. Totuşi există o diferenţă: tot mai mulţi abordează stiluri de muzică copiate de la Amy Winehouse sau Duffy. Parcă toată lumea a luat modelul românesc- "Dacă ei fac muzică pop...Ce noi nu putem?!?!?!Ba putem". Am rămas plăcut surprinsă să aud câteva melodii ce se folosesc de beaturi din piesele evergreen pentru a creea piese noi. Exemplul cel mai bun (din punctul meu de vedere) e Doman & Gooding 'Runnin' - să vă dau şi un link în cazul în care nu aţi auzit piesa http://www.youtube.com/watch?v=a2XtKptbNMU
      Nu ştiu de ce am impresia că aştept oarecum melodiile de vară....dar cred că mai mult aştept să văd ce hit nou va lansa Tom Boxer după memorabilul Brasil cu Anca Parghel...
      Dacă ştiţi şi alte piese noi de genul celei de mai sus care credeţi voi că mi-ar putea stârni interesul aştept să îmi daţi noi idei pentru ca am intrat în panică....NU ŞTIU CE SĂ MAI ASCULT!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu