marți, 28 aprilie 2009

primul post: examenul pentru facultate


      Pentru că de când mă cunosc mai bine şi de când pot vorbi cu cei din jurul meu fără să îmi spună mama: "Nu ai voie să vorbeşti cu străinii!" am decis ca ar fi minunat să devin un bun jurnalist, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (Fjsc) e primul pas pentru a-mi îndeplini visul. Ce e cel mai important în legătură cu Fjsc în momentul de faţă e că examenul va avea loc pe 20 iulie, iar până atunci nu mai e mult timp pentru o pregatire mai amănunţită. Aşa că, pas cu pas, zi de zi, încerc să îmi dezvolt imaginaţia şi capacitatea de a scrie cât mai curat.
      Pentru că am avut weekendul ocupat (banchet alea alea...) nu am apucat să ajung la Seara porţilor deschise la Fjsc. E un lucru pe are îl regret tare de tot.... Mi-ar fi făcut mare plăcere să stau de vorbă cu studenţii şi cu domnii profesori... Acum nu pot decât să îmi imaginez cum ar fi fost... Asta este. Să sperăm totuşi că norocul o să fie de partea mea şi o să reuşesc să intru la facultate...
      
      P.S. Pentru primul post cred că am cam dat-o în bară...dar acum numai la bac şi facultate îmi stă gândul....
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu